mandag den 24. maj 2010

Det har været en god dag i score verdenen!

Hej igen
Havde faktisk ikke regnet med at lægge endnu et post ud så hurtigt, men bliver bare nød til det.
Har egentlig brugt det meste af dagen på mit valgte dating site.
Jeg kontaktede 11 kvinder mere og fik to dates i hus. Virker som om de kvinder sidder ved deres pc hele dagen. Det gør de sikkert også. Hvis de ikke har en kæreste, så har de jo faktisk ikke så meget andet at give sig til.

Jeg skal mødes med en af dem, jeg fik kontakt med her i dag, allerede i morgen. Jeg har lidt sommerfugle i maven. Det er som sagt lang lang tid siden jeg sidst har skulle bekymre mig om at score en kvinde.

Vi fik lavet en aftale allerede efter fire mails frem og tilbage. Jeg kunne se, at hun havde været aktiv dater i over 6 måneder. Så jeg tænkte, at hun måtte være et godt emne. Hvis det ikke er muligt for en meget attraktiv kvinde at finde en mand på et halv år, så er der et eller andet galt. Det er efter min mening.
Hun må enten være meget kræsen, være super besværlig at være på date med, så alle stikker af eller også nyder hun bare den opmærksomhed hun får ved at være aktiv på dating sitet. Den sidste mulighed har jo dog udelukket, da det ikke krævede så meget at få hende til at sige, 'ja' til en date.

Hun er virkelig smuk. På min skala er hun nok det man kalder en 9'er. 37 år gammel, single, nul børn. Ok, måske er hun i panik alderen i forhold til børn, men det må jo vise sig. Så er hun også lidt over den alder jeg selv foretrækker. Jeg skal jo starte et sted.

Jeg har en lille overraskelse til hende. Hun ligner en af de dyre fruer på billedet. Nam Nam. Altid dejligt med smukt selskab. Da vi begge bor i København, har jeg valgt at mødes med hende udenfor en af de lidt smartere spisesteder. Har skrevet til hende at hun skal tage noget lækker på, bare for sjov. Hun virker lidt som en kvinde, der skal vide hvor skabet står.

Bare for at lave lidt sjov med hende, møder jeg op i jeans, sneakers, t-shirt og habit jakke. Det hun heller ikke ved, er at jeg ikke har tænkt mig at tage hende ind på restauranten. I stedet har jeg tænkt mig at lave lidt lækkert i mit køkken. Købe et par flasker god vin der passer til maden og så tager jeg hende med over i en af de lokale haver.

Hvis alt går helt i skoven skrider hun med det samme. Det gør ikke så meget. Jeg har mad og et par gode flasker vin og mit eget selskab. Hvis det skulle regne, vil jeg foreslå, at vi tager hjem til hende. Men lad os nu se, hvad der sker. Der er jo også en date dagen efter. Hun er lidt yngre. Men mere om det i næste post.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar