mandag den 24. maj 2010

Ny i dating universet

Ja, så skete det. For nogle måneder siden blev det besluttet. Kvinden jeg havde valgt at dele en stor del af mit liv med, valgte at gå andre veje. Eller rettere vi mente begge, at det var på tide at se om verden havde noget andet at byde på. Vi skiltes som venner og er stadig venner.

Jeg skulle lige slikke sårene og besluttede mig for, som naturligt er, at nu måtte det være på tide at lære en eller flere nye kvinder at kende.
Når, man som jeg ikke har været på markedet i en del år, så er det svært at beslutte sig for, hvor man starter. Er det ture i byen? Aftenskole? Besøg på museer? Eller hvad?

Valget faldt på at søge lykken online. Havde hørt at mange har haft held med denne fremgangsmåde. Har dog også hørt at det er hårdt og til tider besværligt. Andre mænd, der enten har været derude eller stadig er der, siger at man får mange afvisninger. At kvinderne kan frit vælge på alle hylder, hvem de har lyst til at se. At kvalitets kvinderne ofte får over 100 henvendelser per dag.
Ja, den slags nyheder giver en klump i halsen og kan næsten tage modet fra en. Eller kan det?

Jeg har endnu ikke undersøgt præcist, hvor mange danske dating sites der er derude. En hurtig søgning på Google gav et utal af hits. Så kommer det store spørgsmål, hvilket skal jeg vælge?

Hvilket jeg vælger bliver min sag i første omgang. Har sat mig for at finde ud af hvordan det her det virker, hvis du har lyst så er du velkommen til at følge med, på min rejse i det danske dating univers. I jagten på drømmekvinden. Jeg håber den bliver sjov og at der kommer nogle gode bekendtskaber ind under huden undervejs.

Jeg vil med denne blog løbende lave updates på hvad der sker. Hvad der virker i online dating og hvad der ikke virker. Vil gerne høre om andres erfaringer, så vi sammen kan blive bedre til at møde den rette.
God fornøjelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar